Marketing na corona: artikel Eindhoven Business
De geldkraan voor marketingactiviteiten wordt bij veel organisaties dichtgedraaid. Deze tijd is onzeker en beangstigend en het stopzetten van marketing- en communicatieactiviteiten is een begrijpelijke reactie. Maar is dat slim? Met diverse experts bespreek ik het actuele vraagstuk: 'Wanneer start je met marketingactiviteiten voor de post-corona tijd en hoe zien deze eruit?'
Mindmapping: voor het snel genereren van onderwerpen voor content
Mindmapping: een perfecte manier om tot nieuwe ideeën te komen. Zelf gebruik ik deze methode, bij voorkeur met een stift en papier, om snel tot nieuwe onderwerpen voor online artikelen zoals blogs en infographics te komen. Hierdoor verras ik binnen een mum van tijd mijn klanten met een doeltreffende contentplanning.
Keukentafel workshops
Doe je mee aan mijn nieuwe workshop: relevante en doeltreffende blogs schrijven? Aan de keukentafel. Met maximaal zes personen. Waarom? Omdat we dan écht praktisch aan de slag kunnen. Tijdens deze workshop mix ik op een luchtige manier theorie met praktijk. Je krijgt heldere uitleg en superleuke schrijfoefeningen om de kaders voor jouw blog te schetsen.
Culinaire marketingbroedtafel
Onlangs schoof ik als tafeldame aan bij de culinaire marketingbroedtafel 2019. Het resultaat? Een no nonsense artikel over marketing anno 2019 en de kansen die hedendaagse marketing aan organisaties te bieden heeft. Leesvoer voor ondernemers, managers en marketeers.
50 ‘tasty’ onderwerpen voor je blogs in slechts een half uurtje
Iedereen loopt van tijd tot tijd vast bij het verzinnen van onderwerpen voor blogs. Dat is vanaf nu verleden tijd! Onderwerpen zijn overal om ons heen te vinden en bovenal in jezelf. Jij bent de inspiratiebron, waaruit jij met deze eenvoudige mindmapping methode ideeën gaat putten voor al je blogs.